onsdag 11 februari 2015

Boulevard of Broken Dreams

1. Jag spelade inget instrument eftersom att jag sjöng.

2. Det som gick bra för mig var att jag lärde mig låttexten utantill och kunde sjunga den med musik till.

3. Om jag kommer att sjunga igen kan jag jobba på att håla tonen lite mer eftersom att jag tänker att det var det jag hade svårast med.


4 .Alla personer verkade ha lättare att göra sin del i det hela om de andra inte var med. När alla instrument spelade samtidigt blev de lite kaotiskt om trummorna t. ex  kommer i otakt kommer i otakt kommer alla andra automatiskt i otakt. Sångarna hade svårt komma in i det hela eftersom att de övat för sig själva och därför hade svårt att anpassa sig till takt med mera. De flesta instrumenten hade sin egen rytm men några spelade tillsammans, d.v.s. bas och keyboard, och basen hade samma takt som bastrumman. Gitarren spelade sin egen rytm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar